Grupu nodarbības

Offer

Cenas

Specialists

Grupu nodarbības ir sadalītas dažādos intensitātes līmeņos, kas piemērotas cilvēkiem ar dažādu sagatavotības līmeni. Izvēloties nepieciešamo grupas nodarbību, Jums ir iespējams apmeklēt kardio, muskulatūras spēka un tonusa uzlabošanas nodarbības, kā arī nodarbības garam un prātam.Jums piemērota nodarbība uzlādēs Jūs ar pozitīvām emocijām, tonizēs un atbrīvos!

Nodarbību grafikus un laikus var apskatīt šeit:

grupu nodarbības zālē Nr.1
grupu nodarbības zālē Nr. 2. 

Grupu nodarbību saraksts:

ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA

ZEMA/PIELĀGOTA

 INTENSITĀTE

Zemas, mierīgas intensitātes vingrinājumi, bet ar vidēji, vidēji - augstu trenējošu efektu. Izmantojot palīgrīkus, tiek panākta efektīva ķermeņa dziļās muskulatūras attīstīšana, kas palīdz
uzlabot stāju, veidot taisnu muguru un palīdz sagatavot ķermeni lielākām slodzēm ikdienas aktivitātēs..

 

KALANĒTIKA

ZEMA INTENSITĀTE

Ja vēlaties darba dienu sākt ar vingrojumiem, šī nodarbība ir piemērota tieši Jums. Ar kalanētikas vingrojumiem gūsiet pozitīvu lādiņu visas darba dienas garumā. Lielisks veids kā uzsākt
darba dienu.

 

 

 

BODY&MIND

ZEMA INTENSITĀTE

Speciāli izstrādāta vingrošanas sistēma. Spēka vingrinājumi apvienoti ar stiepšanos, kas uzlabo stāju, lokanību un nostiprina dziļo muskulatūru. Treniņā apgūstamais vingrojumu komplekss
apvieno jogas, kalanētikas, pilates vingrošanas elementus..

 

ROLL RELAX

ZEMA INTENSITĀTE

Nodarbība veicina atbrīvošanos no stresa, uzlabo pašsajūtu. Lai mazinātu muskuļu pārmērīgo saspringumu un citas spriedzes izpausmes ķermenī, var palīdzēt relaksācijas jeb atbrīvošanās
nodarbības. Pilates elementi tie izpildīti uz speciāliem ruļļiem, kas palīdz padziļināti nostiprināt dziļo skeleta muskulatūru. Tiek izmantotas dažādas fizioterapijas metodes (atslābināšanās
vingrojumi, ķermeņa izjūtas vingrojumi, stiepšanas tehnikas, u.c.)

 

BODY ART

ZEMA INTENSITĀTE

Nodarbības pamatā ir Iņ un Jaņ princips - ieelpa un izelpa, spēka un pilates vingrinājumi, tai chi, cigun jogas, fizioterapijas, japāņu do in, jaunizveidotas pozas. Visi bodyART vingrinājumi un pozas
vienlaicīgi trenē vairākas muskuļu grupas. Salīdzinājumā ar klasisko spēka treniņu atsevišķām muskuļu grupām, cilvēka ķermenim kā veselumam ir priekšrocības. Nodarbība vērsta uz cilvēka
ķermeni kopumā. Katrs vingrinājums tiek apzināti saskaņots ar elpošanu un koncentrēšanos. Ķermeņa pozu noturēšanai tiek veltīts pietiekami daudz laika un telpas, lai novērstu negatīvu
muskuļu sasprindzinājumu vai straujas, neapzinātas kustības. BodyART vingrinājumi tiek izpildīti bez apaviem, lai varētu izjust un kontrolēt pēdu stāvokli. Nodarbojoties ar šo fitnesa veidu
pastiprināti tiek trenēti enerģētiski aktīvie punkti, kas atrodas uz pēdām. Tā būs lieliska nodarbība, ja vēlaties būt lokans, iegūt lielisku ķermeņa plastiku, būt līdzsvarā, iegūt nevainojamu stāju
un spēcīgu muskulatūru..

 

YOGA TOPOŠAJĀM MĀMIŅĀM

ZEMA INTENSITĀTE

Nodarbības paredzētas gan sievietēm, kuras plāno bērniņu, gan sievietēm, kuras jau ir bērniņa gaidībās. Nodarbību laikā tiek veikti seni jogas vingrinājumu kompleksi, kas radīti tieši sievietēm
šajā īpašajā dzīves brīdī, lai ķermenis un bērniņš justos ērti, harmoniski un veselīgi. Regulēsim hormonālo sistēmu, lai sievietes, kuras plāno bērniņu pastiprinātu ķermeņa enerģētiku. Īpaša
uzmanība tiek pievērsta elpošanai, apgūstot to – palīdzēs dzemdībās. Nodarbība palīdzēs stabilizēt jaunās izjūtas, nodibināt saikni ar bērniņu un būt harmonijā.

 

PILATES

ZEMA/PIELĀGOTA INTENSITĀTE

Pilates balstās uz sešiem pamatprincipiem: tā ir kontrole, centrēšana, koncentrēšanās, precizitāte, elpošana, kā arī plūstošas kustības. Pilates enerģiju vada no ķermeņa centra punkta, tālāk ļaujot
tai plūst uz rokām un kājām. Nodarbības uzlabo kustību koordināciju un precizitāti,  attīsta lokanību, nostiprina ķermeņa dziļo muskulatūru un pozitīvi ietekmē stāju

 

YOGA&PILATES

ZEMA/PIELĀGOTA 

INTENSITĀTE

Fizisku pozu sēriju, kas palīdz ķermenim palikt staltam un lokanam. Ķermeņa tonizēšana un atslābināšana nomierina psihi un sākas iekšējā miera un klusuma atmoda, vienlaicīgi  attīsta ķermeņa
dziļo muskulatūra.
 

ZUMBA

VIDĒJA INTENSITĀTE

Zumbas nodarbība notiek jautrā, brīvā un nepiespiestā gaisotnē, Latino un pasaules populārākās mūzikas pavadījumā, kas liek sajusties kā ballītē. Zumba apvieno vairākus fitnesa
pamatprincipus. Nodarbības laikā tiek veidotas un nostiprinātas visas muskuļu grupas, kā arī trenēts galvenais muskulis - sirds. Zumba ir veiksmīgs līdzeklis pret stresu un nogurumu.
Nodarbības laikā ir augsts enerģijas patēriņa līmenis. Vienā nodarbībā var sadedzināt no 600 līdz pat 1000 kalorijām. Visiem sagatavotības līmeņiem. Iepriekšēja pieredze dejās nav vajadzīga.

 

SLOW&STRONG

VIDĒJA INTENSITĀTE

Nodarbības laikā tiek nostiprināta visa ķermeņa muskulatūra. Tā balstās uz daudzkārtēju vingrojumu atkārtošanu, papildinot to ar spēka un stiepšanās vingrinājumiem, kā arī papildus tiek
izmantots sporta inventārs.

 

ZUMBA BY CIRCUIT

VIDĒJA INTENSITĀTE

Zumba in the Circuit ir 30 minūšu treniņš, kurā ir apvienots intervāla treniņš ar Zumbas deju kustībām, kas padara šo treniņu efektīvāku un tieši tāpēc nodarbības laiks ir saīsināts līdz
optimālām - 30 minūtēm. Par laika trūkumu treniņam vairs nevarēsi sūdzēties!.

 

INTERVAL TRAINING

AUGSTA INTENSITĀTE

Augstas intensitātes nodarbība, kuras laikā ar dažādiem intervāliem tiek izpildīti vingrojumi dažādām muskuļu grupām. Nodarbība paredzēta ķermeņa tauku samazināšanai un muskuļu
nostiprināšanai. Nodarbība piemērota fiziski sagatavotiem cilvēkiem.

 

DEEP WORK

AUGSTA INTENSITĀTE

Roberta Šteinbahera holistiskā funkcionālo treniņu sistēma, kas piedāvā kardio, spēka un relaksācijas apvienojumu vienā iedarbīgā treniņā. Atlētisks, vienkāršs, grūts, unikāls un nelīdzinās
nevienai līdz šim pazīstamai treniņu programmai - enerģijas pilns treniņš ar pieciem elementiem! Balstās uz Iņ un Jaņ līdzsvara likumiem, kas apvieno funkcionālā treniņa mentālos un fiziskos
pretstatus. Kustību virknējumi ir izveidoti tā, ka tajos vienmēr pastāv saikne starp sasprindzinājumu un relaksāciju, kombinējot ar elpošanas vingrinājumiem. Treniņa fāzes ir strukturētas
atbilstoši  pieciem elementiem: zemei, kokam, ugunij, metālam un ūdenim. Tie, savukārt, balstās uz dažādiem enerģijas avotiem.
 

 

 

HIIT

AUGSTA INTENSITĀTES

Augstas intensitātes intervāla treniņš ar īsiem atpūtas brīžiem. Visu muskuļu grupas noslogijumu nodrošina lecieni, pietupieni, smagumu celšana utt.

 

TRX

AUGSTA/PIELĀGOTAI

NTENSITĀTES

Piekares treniņu sistēma, vingrošana ar siksnām. Grupu nodarbība, kuras galvenais elements ir katra lietotāja ķermeņa svars. Nodarbībā var attīstīt gan lokanību, gan līdzsvaru, gan dziļo
muskulatūru, formējot ķermeni skaistās un izteiksmīgās līnijās. Nodarbība piemērota kā iesācējiem, tā profesionāliem sportotājiem.

 

STRONG BY ZUMBA

AUGSTA/PIELĀGOTA 

INTENSITĀTES

Augstas intensitātes tempa treniņš Zumba® stilā (HITTZ), kurā no sākuma ir izveidots pilns vingrinājumu komplekss un tikai tad piemeklēta mūzika. Mūzikas vadītas kustības un ritms izaicinās
katru no mums un vadīs vingrinājumu izpildi. Šī nav deju nodarbība, bet izturības, spēka un koordinācijas treniņš, kurā attīstām spēku, izturību, lokanību, reakcijas ātrumu un stabilizējam
korsetes muskulatūru (CORE). Ir padomāts par katru no mums, jo vingrinājumu izpildes grūtības pakāpi ir iespējams pielāgot visām sagatavotības pakāpēm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 
Grupu nodarbības EUR
Jebkurā laikā Apmeklējums 1x ? 9,00 Iegādāties
Jebkurā laikā 6x (1 mēnesī) 35,00
Jebkurā laikā 10x (3 mēnešos) ? 49,00 Iegādāties
Jebkurā laikā 3 mēneši (abonements) ? 121,50 Iegādāties
Jebkurā laikā 1 mēnesis (abonements) ? 45,00 Iegādāties
Līdz plkst. 11:00 1 mēnesis (abonements) ? 35,00 Iegādāties
Abonements jebkurā laikā 6 mēnešos ? 229,00 Iegādāties
Abonements jebkurā laikā 12 mēnešos ? 405,00 Iegādāties

Studentiem: Grupu nodarbību mēneša abonementam -10% atlaide

Joga topošajām māmiņām EUR
Joga topošajām māmiņām Apmeklējums 1x ? 9,00 Iegādāties
Joga topošajām māmiņām 5x (derīgs 2 mēneši)* ? 40,00 Iegādāties

Dāvids Eljašāns Sporta zāles, aerobikas treneris
Absolvējis Latvijas Sporta Pedagoģijas Akadēmiju - vecākais treneris aerobikā un vadītājs sporta jomā. Papildus ir pabeidzis A-step skolu, kurā mācījās par trenažieru zāles instruktoru. Dāvids ir arī ieguvis TRX Group Suspension Training instruktora sertifikātu un TRX Rip kursu sertifikātu. Papildus ir iegūts arī otrās pakāpes sertifikāts ķermeņa kosmētiskajā masāžā. Vada arī individuālos treniņus trenažieru zālē, kā arī izveido treniņprogrammas.