Grupu nodarbības

Offer

Cenas

Specialists

Grupu nodarbības ir sadalītas dažādos intensitātes līmeņos, kas piemērotas cilvēkiem ar dažādu sagatavotības līmeni. Izvēloties nepieciešamo grupas nodarbību, Jums ir iespējams apmeklēt kardio, muskulatūras spēka un tonusa uzlabošanas nodarbības, kā arī nodarbības garam un prātam.

Jums piemērota nodarbība uzlādēs Jūs ar pozitīvām emocijām, tonizēs un atbrīvos!

Nodarbību grafikus un laikus var apskatīt šeit:
grupu nodarbības zālē Nr.1
grupu nodarbības zālē Nr. 2. 

Grupu nodarbību saraksts:

LOWER BODY FIT

VIDĒJA INTENSITĀTE

Speciāli izstrādāta programma sievietēm sēžas un kāju muskulatūras trenēšanai. Vēlaties iegūt savu sapņu figūru, nāciet uz mūsu nodarbībām. Nodarbību koncepts ir ļoti vienkārš: tiek nodarbināti augšstilba četrgalvainie muskuļi, kas ir vislielākie muskuļi un patērē visvairāk kaloriju treniņa laikā; akcents tiek likts tieši uz sēžas muskulaturu, kā arī uz ķermeņa balansa un koordinācijas trenēšanu, izvairoties no standarta ierastajiem vingrinājumiem;  pareizi izpildot vingrinājumus un pareizi elpojot, papildus trenējas arī vēdera un muguras muskulatura, tādā veidā samazinot gurnu un vēdera akpkārtmēru.

 

UPPER BODY LIFT

VIDĒJA INTENSITĀTE

Nodarbība paredzēta korsetes muskuļu nostiprināšanai un attīstībai (vēdera un muguras muskuļi), kā arī plecu daļas muskulatūrai. Nodarbībā izmanto papildus inventāru: hanteles, gumijas amortizātorus, vingrošanas nūjas, atsvarus, bumbas, Pump, Step - platformas.

 

STEP AEROBIKA

AUGSTA INTENSITĀTE

Kardio aerobikas nodarbība izmantojot speciālas stepa platformas.Vieglas sarežģītības pakāpes horeogrāfija, kas piemērota visiem sagatavotības līmeņiem. Nodarbības beigās spēka un stiepšanās vingrinājumi.

 

ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA

ZEMA INTENSITĀTE

Zemas, mierīgas intensitātes vingrinājumi, bet ar vidēji, vidēji - augstu trenējošu efektu. Izmantojot palīgrīkus, tiek panākta efektīva ķermeņa dziļās muskulatūras attīstīšana, kas palīdz uzlabot stāju, veidot taisnu muguru un palīdz sagatavot ķermeni lielākām slodzēm ikdienas aktivitātēs!

 

FITBALL & KALANĒTIKA

ZEMA INTENSITĀTE

Ja vēlaties darba dienu sākt ar vingrojumiem, šī nodarbība ir piemērota tieši Jums. Ar kalanētikas vingrojumiem gūsiet pozitīvu lādiņu visas darba dienas garumā. Lielisks veids kā uzsākt darba dienu.

 

PILATES

ZEMA/PIELĀGOTA INTENSITĀTE

Pilates balstās uz sešiem pamatprincipiem: tā ir kontrole, centrēšana, koncentrēšanās, precizitāte, elpošana, kā arī plūstošas kustības. Pilates enerģiju vada no ķermeņa centra punkta, tālāk ļaujot tai plūst uz rokām un kājām. Nodarbības uzlabo kustību koordināciju un precizitāti,  attīsta lokanību, nostiprina ķermeņa dziļo muskulatūru un pozitīvi ietekmē stāju.

 

YOGA & PILATES

ZEMA/PIELĀGOTA INTENSITĀTE

Fizisku pozu sēriju, kas palīdz ķermenim palikt staltam un lokanam.
Ķermeņa tonizēšana un atslābināšana nomierina psihi un sākas iekšējā miera un klusuma atmoda, vienlaicīgi  attīsta ķermeņa dziļo muskulatūra.

 

SLOW & STRONG

AUGSTA INTENSITĀTE

Nodarbības laikā tiek nostiprināta visa ķermeņa muskulatūra. Tā balstās uz daudzkārtēju vingrojumu atkārtošanu, papildinot to ar spēka un stiepšanās vingrinājumiem, kā arī papildus tiek izmantots sporta inventārs.

 

INTERVAL TRAINING

AUGSTA INTENSITĀTE

Augstas intensitātes nodarbība, kuras laikā ar dažādiem intervāliem tiek izpildīti vingrojumi dažādām muskuļu grupām. Nodarbība paredzēta ķermeņa tauku samazināšanai un muskuļu nostiprināšanai. Nodarbība piemērota fiziski sagatavotiem cilvēkiem.

 

TRX

PIELĀGOTA INTENSITĀTE

Piekares treniņu sistēma, vingrošana ar siksnām. Grupu nodarbība, kuras galvenais elements ir katra lietotāja ķermeņa svars. Nodarbībā var attīstīt gan lokanību, gan līdzsvaru, gan dziļo muskulatūru, formējot ķermeni skaistās un izteiksmīgās līnijās. Nodarbība piemērota kā iesācējiem, tā profesionāliem sportotājiem.

 

GET FIT

AUGSTA INTENSITĀTE

Vidējas intensitātes nodarbība, kas vērsta uz ķermeņa muskulatūras stiprināšanu, vielmaiņas aktivizēšanu. Nodarbības laikā ir salīdzinoši ilga aerobā daļa, un nodarbības beigu daļā vingrinājumi problēmzonām.

 

POWER STRECTH

VIDĒJA INTENSITĀTE

 Nodarbība sastāv no diviem pamatelementiem - spēka un stiepšanās vingrinājumiem, kas atnesīs mundrumu. Nodarbībā akcents tiek likts uz vidukļa, kāju un sēžas muskulatūras nostiprināšanu un stiepšanu, kas ļaus veidot vingru, tvirtu un lokanu augumu.

 

CARDIO + ABL

VIDĒJA/AUGSTA

Vidējas līdz augstas intensitātes nodarbība, kura paraudzēta ķermeņa tauku samazināšanai un muskuļu nostiprināšanai. Spēka vingrinājumi veidos stingru un spēcīgu ķermeni, un apvienojumā ar intensīviem kardio intervāliem paātrinās vielmaiņu un turpinās dedzināt taukus arī pēc treniņa. Nodarbībā tiek izmantots gan inventārs, gan savs ķermeņa svars.

 

Cardio -  aeroba slodze sirds un asinsrites sistēmas cirkulācijas uzlabošanai. ABL - abdominal (vēders), buttocks (sēžamvieta), legs (kājas)

POWER PILATES

VIDĒJA/AUGSTA INTENSITĀTES

Atzītas nodarbības pasaules fizioterapeitu, ortopēdu un sporta ārstu aprindās. Regulāri nodarbojoties tiek nostiprinātas ne tikai lielās, bet arī dziļās muskuļu grupas.Galvenais akcents tiek likts uz muguras un vēdera muskulatūras nostiprināšanu (korsetes daļu). Pilates - skaista ķermeņa izkopšanas metode. Pilates + nodarbība ir ar nedaudz augstāku intensitāti.

 

ZUMBA

VIDĒJA/AUGSTA INTENSITĀTES

Zumbas nodarbība notiek jautrā, brīvā un nepiespiestā gaisotnē, Latino un pasaules populārākās mūzikas pavadījumā, kas liek sajusties kā ballītē. Zumba apvieno vairākus fitnesa pamatprincipus. Nodarbības laikā tiek veidotas un nostiprinātas visas muskuļu grupas, kā arī trenēts galvenais muskulis - sirds. Zumba ir veiksmīgs līdzeklis pret stresu un nogurumu. Nodarbības laikā ir augsts enerģijas patēriņa līmenis. Vienā nodarbībā var sadedzināt no 600 līdz pat 1000 kalorijām. Visiem sagatavotības līmeņiem. Iepriekšēja pieredze dejās nav vajadzīga.

 

POWER AEROBICS

VIDĒJA/AUGSTA INTENSITĀTES

Kardionodarbības ķermeņa svara samazināšanai un jauktās slodzes (kardio+spēks) nodarbības muskuļu nostiprināšanai un tonusam. Vidēja, vidēji augsta un augsta intensitāte.

 

TOTAL BODY WORKOUT

VIDĒJA/AUGSTA INTENSITĀTES

Dažādas intensitātes slodzes vingrinājumi, kas paradzēti spēka, izturības, dažādu muskuļu grupu - dziļo, vidējo un virspusējo tonusa un apjoma palielināšanai. Paredzētas visiem (sievietēm, vīriešiem), kas vēlas atbrīvoties no 'ļiekā'' problēmzonās un vienkārši uzlabot garastāvokli.

 

AERO MIX

VIDĒJA/AUGSTA INTENSITĀTES

Kompleksa aerobikas programma, kurā tiek izmantoti stepi, hanteles, atsvari, liekot strādāt problēmzonām (rokas, vēders, gurni, augšstilbi). Mērķis - pakāpeniska notievēšana, sirds asinsvadu sistēmas un kaulu locītavu sistēmas profilaksei. ļoti piemērotas nodarbības cilvēkiem ar lieko svaru, 2. tipa cukura diabētu, dislipidēmiju, k;a arī visiem, kas vēlas uzlabot fizisko formu.

 

VESELA MUGURA

ZEMA INTENSITĀTE

Nodarbības bez aerobās (kardio) slodzes, vērstas uz atsevišķu muskuļu grupu, saišu nostiprināšanu un izstiepšanu, ķermeņa korsetes veidošanu.

 

MORNING JAM

ZEMA/PIELĀGOTA INTENSITĀTE

Rīta treniņš, kas pamodinās katru šūnu ķermenī. Nodarbībā tiek apvienoti spēka un stiepšanās vingrinājumi, kurus papildina arī aerobās slodzes vingrinājumi. Nodarbības intensitāte ir viegli pielāgojama tā, lai pēc nodarbības ikviens būtu enerģijas uzlādēts un gatavs uzsākt pilnvērtīgu darba dienu. Nodarbībā var tikt izmantots papildu aerobikas aprīkojums.

 

GRŪTNIEČU VINGROŠANA

ZEMA INTENSITĀTE

Vingrošana palīdz sievietēm veikt vispārējo muskuļu stiprināšanu un elastīgumu; palīdz limfas attecei; nodrošina asinsriti un skābekļa apgādi bērniņam. Nodarbību laikā tiek veikti statistiski zemas/mērenas slodzes vingrinājumi ķermeņa muskulatūras uzturēšanai, apvienojot ar elpošanas un nobeigumā pilnīgu ķermeņa relaksācijas vingrinājumiem. Tiek uzlabota māmiņas garīgā un emocionālā pašsajūtu, palīdzot rast arvien tuvāku saikni ar savu mazuli!.

 

 

 


  

Grupu nodarbības EUR/LVL
Jebkurā laikā Apmeklējums 1x ? 9,00/6,33 Iegādāties
Jebkurā laikā 6x (1 mēnesī) 35,00/24,60
Jebkurā laikā 10x (3 mēnešos) ? 49,00/34,44 Iegādāties
Jebkurā laikā 3 mēneši (abonements) ? 121,50/85,39 Iegādāties
Jebkurā laikā 1 mēnesis (abonements) ? 45,00/31,63 Iegādāties
Līdz plkst. 11:00 1 mēnesis (abonements) ? 35,00/24,60 Iegādāties
Abonements jebkurā laikā 6 mēnešos ? 229,00/160,94 Iegādāties
Abonements jebkurā laikā 12 mēnešos ? 405,00/284,64 Iegādāties

Studentiem: Grupu nodarbību mēneša abonementam -10% atlaide

Dāvids Eljašāns Sporta zāles, aerobikas treneris
Absolvējis Latvijas Sporta Pedagoģijas Akadēmiju - vecākais treneris aerobikā un vadītājs sporta jomā. Papildus ir pabeidzis A-step skolu, kurā mācījās par trenažieru zāles instruktoru. Dāvids ir arī ieguvis TRX Group Suspension Training instruktora sertifikātu un TRX Rip kursu sertifikātu. Papildus ir iegūts arī otrās pakāpes sertifikāts ķermeņa kosmētiskajā masāžā. Vada arī individuālos treniņus trenažieru zālē, kā arī izveido treniņprogrammas.
Flēra Pētersone grupu nodarbību trenere
Absolvējusi Rīgas Stradiņa universitātes Sabiedrības veselības fakultāti, iegūstot bakalaura grādu veselības aprūpē (sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija) un Medicīnas fakultāti, iegūstot dabaszinātņu maģistra grādu. Sertificēta Zumbas instruktore. Regulāri apmeklē dažādus profesionālās pilnveides kursus, seminārus un meistarklases. Brīvajā laikā Flēra labrāt dodas braucienos ar velosipēdu, mācās svešvalodas, plāno ceļojumus un ceļo.
Līga Jurševica grupu nodarbību trenere
Sertificēta D kategorijas trenere. 6. kursa Latvijas Universitātes Medicīnas fakultātes studente. Darba pieredze trenera amatā no 2011. gada. Joker klubā pasniedz – Total Body Workout, Power Aerobics, Interval Training, Vesela Mugura.
Valentīna Kuzņecova Aerobikas trenere
Aerobikas un ūdens aerobikas instruktore, pasniedz spēka aerobiku, kā arī kalanētiku un pilates, fitball nodarbības, 10 gadu darba pieredze. Latvijas Aerobikas asociācijas biedre. Instruktora specialitāti ieguvusi Latvijas Vingrošanasfederācijā. Regulāri piedalās starptautiskajās fitnesa konvencijās, apmeklē seminārus un meistarklases. Dzīves moto: Labs garastāvoklis un smaids, katru dienu, rada dzīvesprieku un dāvā laimes sajūtu!
Zane Apse fitnesa un aerobikas trenere
2014. Gadā iegūts bakalaura grāds sporta zinātnē( fitnesa vecākais treneris), absolvējot Latvijas sporta un pedagoģijas akadēmiju. Kopš 2008. gada Latvijas sieviešu hokeja izlases spēlētāja.