Grupu nodarbības

Offer

Cenas

Specialists

Grupu nodarbības ir sadalītas dažādos intensitātes līmeņos, kas piemērotas cilvēkiem ar dažādu sagatavotības līmeni. Izvēloties nepieciešamo grupas nodarbību, Jums ir iespējams apmeklēt kardio, muskulatūras spēka un tonusa uzlabošanas nodarbības, kā arī nodarbības garam un prātam.

Jums piemērota nodarbība uzlādēs Jūs ar pozitīvām emocijām, tonizēs un atbrīvos!

Nodarbību grafikus un laikus var apskatīt šeit:
grupu nodarbības zālē Nr.1
grupu nodarbības zālē Nr. 2. 

Grupu nodarbību saraksts:

BUTT LIFT
VIDĒJA INTENSITĀTE

Speciāli izstrādāta programma sievietēm sēžas un kāju muskulatūras
trenēšanai. Vēlaties iegūt savu sapņu figūru, nāciet uz mūsu nodarbībām.
Nodarbību koncepts ir ļoti vienkārš:
-  tiek nodarbināti augšstilba četrgalvainie muskuļi, kas ir vislielākie muskuļi un
patērē visvairāk kaloriju treniņa laikā;
-  akcents tiek likts tieši uz sēžas muskulaturu, kā arī uz ķermeņa balansa un
koordinācijas trenēšanu, izvairoties no standarta ierastajiem vingrinājumiem;
-  pareizi izpildot vingrinājumus un pareizi elpojot, papildus trenējas arī vēdera
un muguras muskulatura, tādā veidā samazinot gurnu un vēdera akpkārtmēru.

ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA
ZEMA INTENSITĀTE

Zemas, mierīgas intensitātes vingrinājumi, bet ar vidēji, vidēji - augstu trenējošu efektu. Izmantojot palīgrīkus, tiek panākta efektīva ķermeņa dziļās muskulatūras attīstīšana, kas palīdz uzlabot stāju, veidot taisnu muguru un palīdz sagatavot ķermeni lielākām slodzēm ikdienas aktivitātēs!

FITBALL & KALANĒTIKA
ZEMA INTENSITĀTE

Ja vēlaties darba dienu sākt ar vingrojumiem, šī nodarbība ir piemērota tieši Jums. Ar kalanētikas vingrojumiem gūsiet pozitīvu lādiņu visas darba dienas garumā. Lielisks veids kā uzsākt darba dienu.

PILATES
ZEMA/PIELĀGOTA INTENSITĀTE

Pilates balstās uz sešiem pamatprincipiem: tā ir kontrole, centrēšana, koncentrēšanās, precizitāte, elpošana, kā arī plūstošas kustības. Pilates enerģiju vada no ķermeņa centra punkta, tālāk ļaujot tai plūst uz rokām un kājām. Nodarbības uzlabo kustību koordināciju un precizitāti,  attīsta lokanību, nostiprina ķermeņa dziļo muskulatūru un pozitīvi ietekmē stāju.

SLOW & STRONG
AUGSTA INTENSITĀTE

Nodarbības laikā tiek nostiprināta visa ķermeņa muskulatūra. Tā balstās uz daudzkārtēju vingrojumu atkārtošanu, papildinot to ar spēka un stiepšanās vingrinājumiem, kā arī papildus tiek izmantots sporta inventārs.

Grūtnieču vingrošana
ZEMA INTENSITĀTE

Vingrošana palīdz sievietēm veikt vispārējo muskuļu stiprināšanu un elastīgumu; palīdz limfas attecei; nodrošina asinsriti un skābekļa apgādi bērniņam. Nodarbību laikā tiek veikti statistiski zemas/mērenas slodzes vingrinājumi ķermeņa muskulatūras uzturēšanai, apvienojot ar elpošanas un nobeigumā pilnīgu ķermeņa relaksācijas vingrinājumiem. Tiek uzlabota māmiņas garīgā un emocionālā pašsajūtu, palīdzot rast arvien tuvāku saikni ar savu mazuli!.

INTERVAL TRAINING
AUGSTA INTENSITĀTE

Augstas intensitātes nodarbība, kuras laikā ar dažādiem intervāliem tiek izpildīti vingrojumi dažādām muskuļu grupām. Nodarbība paredzēta ķermeņa tauku samazināšanai un muskuļu nostiprināšanai. Nodarbība piemērota fiziski sagatavotiem cilvēkiem.

TRX
PIELĀGOTA INTENSITĀTE

Piekares treniņu sistēma, vingrošana ar siksnām. Grupu nodarbība, kuras galvenais elements ir katra lietotāja ķermeņa svars. Nodarbībā var attīstīt gan lokanību, gan līdzsvaru, gan dziļo muskulatūru, formējot ķermeni skaistās un izteiksmīgās līnijās. Nodarbība piemērota kā iesācējiem, tā profesionāliem sportotājiem.

GET FIT
AUGSTA INTENSITĀTE

Vidējas intensitātes nodarbība, kas vērsta uz ķermeņa muskulatūras stiprināšanu, vielmaiņas aktivizēšanu. Nodarbības laikā ir salīdzinoši ilga aerobā daļa, un nodarbības beigu daļā vingrinājumi problēmzonām.

POWER STRECTH
VIDĒJA INTENSITĀTE

 Nodarbība sastāv no diviem pamatelementiem - spēka un stiepšanās vingrinājumiem, kas atnesīs mundrumu dienas vidū. Nodarbībā akcents tiek likts uz vidukļa, kāju un sēžas muskulatūras nostiprināšanu un stiepšanu, kas ļaus veidot vingru, tvirtu un lokanu augumu.

CARDIO + ABL
VIDĒJA/AUGSTA

 INTENSITĀTE 

 Cardio - kardio daļA

ABL - abdominal (vēders), buttocks (sēžamvieta), legs (kājas)

Vidējas līdz augstas intensitātes nodarbība, kura paraudzēta ķermeņa tauku samazināšanai un muskuļu nostiprināšanai. Spēka vingrinājumi veidos stingru un spēcīgu ķermeni, un apvienojumā ar intensīviem kardio intervāliem paātrinās vielmaiņu un turpinās dedzināt taukus arī pēc treniņa. Nodarbībā tiek izmantots gan inventārs, gan savs ķermeņa svars.

Body Art

VIDĒJA/AUGSTA INTENSITĀTE

 

 

POWER PILATES

VIDĒJA/AUGSTA INTENSITĀTES

Treniņa un relaksācijas apvienošana ir centrā Body Art nodarbībām, kas virzītas  uz ķermeņa apzināšanos un veselību. Šī treniņa galvenā prioritāte ir trenēt cilvēku kā funkcionālu  kopumu, tiek sasniegta fiziskas un garīgas spriedzes mazināšanas sinerģija. Pamatā balstās uz  jogas pozām. Treniņa mērķis ir ar funkcionālu spēka un stabilizēšanas treniņu nodrošināt visa  ķermeņa pareizu funkcionēšanu.

 

Atzītas nodarbības pasaules fizioterapeitu, ortopēdu un sporta ārstu aprindās. Regulāri nodarbojoties tiek nostiprinātas ne tikai lielās, bet arī dziļās muskuļu grupas.Galvenais akcents tiek likts uz muguras un vēdera muskulatūras nostiprināšanu (korsetes daļu). Pilates - skaista ķermeņa izkopšanas metode. Pilates + nodarbība ir ar nedaudz augstāku intensitāti.

 

Grupu nodarbības EUR/LVL
Jebkurā laikā Apmeklējums 1x ? 9,00/6,33 Iegādāties
Jebkurā laikā 6x (1 mēnesī) 35,00/24,60
Jebkurā laikā 10x (3 mēnešos) ? 49,00/34,44 Iegādāties
Jebkurā laikā 3 mēneši (abonements) ? 121,50/85,39 Iegādāties
Jebkurā laikā 1 mēnesis (abonements) ? 45,00/31,63 Iegādāties
Līdz plkst. 11:00 1 mēnesis (abonements) ? 35,00/24,60 Iegādāties
Abonements jebkurā laikā 6 mēnešos ? 229,00/160,94 Iegādāties
Abonements jebkurā laikā 12 mēnešos ? 405,00/284,64 Iegādāties

Studentiem: Grupu nodarbību mēneša abonementam -10% atlaide

Aiga Martinsone Aerobikas trenere
A+S Veselības centrs C kategorijas aerobikas instruktors. Dažādi kvalifikāciju uzlabošanas semināri (LT, LV).
Alise Kirilova Aerobikas trenere
Alise vada Pilates nodarbības un Radošās kustību izpētes nodarbības.
Artūrs Tinte Fizioterapeits, sporta zāles treneris
"Kustēties ir skaisti un vēl burvīgāk, ja kusties brīvi un bez sāpēm!" Studē Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijā, fizioterapiju.  Piedāvā fizioterapeita pakalpojumus - fizioterapeita konsultācijas, teipošana, sporta mazāža, kā arī individuālos treniņus ar treniņu plāna sastādīšanu attiecīgi izvēlētajam mērķim.
Dāvids Eljašāns Sporta zāles, aerobikas treneris
Absolvējis Latvijas Sporta Pedagoģijas Akadēmiju - vecākais treneris aerobikā un vadītājs sporta jomā. Papildus ir pabeidzis A-step skolu, kurā mācījās par trenažieru zāles instruktoru. Dāvids ir arī ieguvis TRX Group Suspension Training instruktora sertifikātu un TRX Rip kursu sertifikātu. Papildus ir iegūts arī otrās pakāpes sertifikāts ķermeņa kosmētiskajā masāžā. Vada arī individuālos treniņus trenažieru zālē, kā arī izveido treniņprogrammas.
Guna Jēkabsone Aerobikas trenere, masiere
Guna vada Ārstniecisko vingrošanu, kā arī veic ķermeņa kosmētiskās masāžas (šokolādes, relaksējošo, klasisko u.c.).2012. gadā ieguvusi profesionālo bakalaura grādu sporta zinātnē (izglītības un sporta darba speciālista fizioterapeita kvalifikācija).2011. gadā saņēmusi sertifikātu par profesionālās programmas "Ķermeņa kosmētiskā masāža" apgūšanu.Brīvajā laikā Guna spēlē skvošu, brauc ar velosipēdu, lasa jaunāko literatūru. Vasarā iecienījusi ūdensslēpošanu, savukārt ziemā - kalnu slēpošanu. 
Valentīna Kuzņecova Aerobikas trenere
Aerobikas un ūdens aerobikas instruktore, pasniedz spēka aerobiku, kā arī kalanētiku un pilates, fitball nodarbības, 10 gadu darba pieredze. Latvijas Aerobikas asociācijas biedre. Instruktora specialitāti ieguvusi Latvijas Vingrošanasfederācijā. Regulāri piedalās starptautiskajās fitnesa konvencijās, apmeklē seminārus un meistarklases. Dzīves moto: Labs garastāvoklis un smaids, katru dienu, rada dzīvesprieku un dāvā laimes sajūtu!